SOFRALARDA MOROCCO ESİNTİSİ PORLAND

01:54

Ah şu instagram yok mu nasıl girdi hayatımıza... nasıl güzel sofra sunumları hazırlayan kullanıcılar var değil mi? Sizde takip ediyorsanız benim gibi bu yazı ilginizi çekecektir.

Artık sofralar klasik 2 tabak, çatal,bardak değil tasarım ürünlerle rengarenk... Ben bu yeni sofralara bayılıyorum ohh bee içimiz açılıyor ne güzel oldu her tabak birbirinden farklı karıştır, yap yakıştır havasında...

Pek çok markanın çeşitli ürünleri var, nerden bulurum görüyorum kullananları ama ben bulamıyorum mu diyorsumuz? işte bu markalardan biri ''Porland'' bir çok serisi var benim favorim MOROCCO serisi sizde sitesine bir göz atın derim üstelik şuanda da indirim zamanı!

Hadi 2 tabak, 2 bardak ta siz alın sofranız renklensin, şöyle bozmaya kıyamayacağınız bir sofra da sizden olsun.









AYRICA MERAK EDEBİLECEKLERİNİZ

2 yorum

  1. Sunacım yarama tuz bastın nolcek benim bu tabak sevdam bilmem ☺️🙊🙈 bunlardan yok bende ama almak şart oldu 😍

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Suna Hanım :)
    Dünyanın ilk sosyal medya platformu buypasa.com açılıyor; Porland kampanyaları, ücretsiz sanal dükkanlar yakında sizlerle buluşuyor. Detaylar için http://sanalpazar24.net adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe

Flickr Images